ХАРЬКОВСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ

ЦЕНТР РАЗВИТИЯ МАЛОГО БИЗНЕСА





            УКР
       ENG

О НАС
НОВОСТИ
МЫ ПРЕДЛАГАЕМ
ПАРТНЁРЫ
ПРОГРАММЫ
НАШИ ИЗДАНИЯ
ВИРТУАЛЬНЫЙ БИЗНЕС-ИНКУБАТОР
НАШИ КООРДИНАТЫ
Украина, 61001,
Харьков,
пр. Ленина, 60.
+38 (057) 340-46-01
+38 (057) 758-53-23
kt@kt.kharkov.ua

Дистанционное обучение


Список курсов

Тестирование

Курс 13: Государственная регистрация предпринимательской деятельности (Правовые и организационные основы предпринимательской деятельности)

Вопрос:

Які документи подаються до банківської установи?

Варианты ответа:

Для відкриття поточного рахунку до банківської установи подаються такі документи:
- заява на відкриття рахунку встановленого зразка, підписана керівником та головним бухгалтером підприємства;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, засвідчена нотаріально чи органом державної реєстрації;
- копія належним чином зареєстрованого статуту підприємства, засвідчена нотаріально чи органом державної реєстрації. Підприємства, що діють на підставі лише установчого договору, замість статуту подають нотаріально засвідчену копію установчого договору;
- копія довідки про взяття на облік платників податків за формою № 4-ОПП, засвідчена органом державної податкової служби, нотаріально або уповноваженим працівником банку;
- картка із зразками підписів осіб та із зразком відбитка печатки підприємства, засвідчена нотаріально;
- довідка про реєстрацію в органах Пенсійного фонду України (Довідка для пред'явлення в банк про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності в Пенсійному фонді України);
- копія довідки про внесення підприємства до ЄДРПОУ, засвідчена нотаріально або органом державної статистики, що видав довідку;
- документ, який підтверджує реєстрацію підприємства як платника соціальних страхових внесків, або його копія, засвідчена нотаріально або органом, що його видав, чи уповноваженим працівником банку.
Для відкриття поточного рахунку до банківської установи подаються такі документи:
- заява на відкриття рахунку встановленого зразка, підписана керівником та головним бухгалтером підприємства;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, засвідчена нотаріально чи органом державної реєстрації;
- копія належним чином зареєстрованого статуту підприємства, засвідчена нотаріально чи органом державної реєстрації. Підприємства, що діють на підставі лише установчого договору, замість статуту подають нотаріально засвідчену копію установчого договору;
- копія довідки про взяття на облік платників податків за формою № 4-ОПП, засвідчена органом державної податкової служби, нотаріально або уповноваженим працівником банку;
- картка із зразками підписів осіб та із зразком відбитка печатки підприємства, засвідчена нотаріально;
- довідка про реєстрацію в органах Пенсійного фонду України (Довідка для пред'явлення в банк про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності в Пенсійному фонді України);
- копія довідки про внесення підприємства до ЄДРПОУ, засвідчена нотаріально;
- документ, який підтверджує реєстрацію підприємства як платника соціальних страхових внесків, або його копія, засвідчена нотаріально або органом, що його видав, чи уповноваженим працівником банку.


Главная | Новости | Мы предлагаем | Бизнес-Инкубатор | Бизнес-образование: Коммерциализация научных разработок и трансфер технологий, Практический маркетинг, Маркетинг на инновационном предприятии, Как начать собственное дело, Как управлять современным предприятием, Мастерство продаж (Мерчандайзинг), Эффективное бизнес-планирование, Приёмы и техники эффективных продаж | Кредиты | Консалтинг | Партнёры | Программы | Международные проекты: SABIT, PUM, BizPro, infoDev, BOOST-IT | Трансфер технологий | Технопарки Украины | Наши издания | Виртуальный Бизнес-Инкубатор


Copyright © Центр "Харьковские Технологии", 2005